06 november 2010

Tack för 3 fina år

....så står det på den dansk-inspirerade tårtan nedan och det

stämmer bra in på Design A Cake som nu lägger ned  

verksamheten på obestämd tid. Det har varit mycket givande att 

möta alla trevliga och positiva kunder, baka de mest fantasifulla 

tårtorna och testa sig fram till de bästa mousse/fromagerecepten. 

Alla företagare jag träffat i många olika sammanhang har givit mycket 

och nu går Design A Cake- epoken ur tiden för denna gång. 

Kanske möts vi igen?

Varmt välkommen att följa bloggen som min

privata bakningsblogg, kanske kommer jag

blanda den med annat som intresserar mig. 


Kram    

Charlotta

Design A Cake


1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är roligt att du tänker fortsätta med bloggen i alla fall, jag kommer att följa dig.

    SvaraRadera