17 januari 2010

Cupcakes - alla hjärtans dag

Citron-maräng cupcakes

Devil fool's cupcake, typ chokladdröm?

Dessa bilder inspirerar mig så mycket, cupcakes är underbart gott och vackra att se på. Idag har jag bakat två små glasstårtor till min brors födelsedag i veckan. De är inte dekorerade ännu så jag fotar o lägger ut här på bloggen nästa helg. Tänk att snart är det alla hjärtans dag och det firas bäst med ett romantiskt bakverk *tips*. Ha en bra söndagkväll.

Bilderna kommer från Martha Stewart.


3 kommentarer:

  1. Jisses, så mycket smaskigt du visar här. Livsfarligt, för jag blir bara ännu mer sugen på att baka sötsaker. Har lovat mig själv att inte baka så mycket kakor och annat onyttigt men...
    Jag blir grymt imponerad av alla fina konstverk också. Tittäggen till exempel är helt ljuvliga.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Du är så himla duktig på att baka och dekoréra fint.
    Ha en fin dag
    kram Agneta
    PS har jag svarat dig på din fråga angående penseln? DS

    SvaraRadera
  3. Hej, va kul att du är med o tävlar!
    Berätta gärna om hur du tänkt att använda dom, ett av tävlingskraven... *er*

    Kram Karin

    SvaraRadera