15 januari 2009

Barnkalas


Idag har jag gjort en tårta till en åttaåring som firar imorgon. En av mina favoriter är just nallar, de är så söta och passar bra till både dop, barnkalas och även när en vuxen fyller år. Nallarna är så tacksamma att kombinera med ett tema som t ex golf, leksaker etc.


Dagen har till stor del spenderats på Formex-mässan i Älvsjö. Den är stooor och man blir som besökare fullproppad av intryck och inspiration. Jätteroligt med andra ord och nu blir det inte mer gjort ikväll för jag är mer än nöjd nu. Kul att trenden går emot glada färger efter allt svart-vitt, det gläder mig :-). Go' natt.

1 kommentar:

  1. Gud vilken mysig blogg! Och du! Om du skulle komma på att du inte tröttnat på Formex så har jag stor Formexhelg på bloggen den här helgen! :)

    SvaraRadera